Orientabide metodologikoak

Lan hau Getxoko Berritzeguneko HTB/TIL mintegian sortutako lau blogako bat da. Bloga unitate didaktikoaren euskarria izan da.
Unitate didaktiko hauek lan-prozesu osoa hizkuntza bakar batetan egin daitezke, ordea, aurkezten ditugun laurak (euskeraz, gazteleraz, ingelesez eta frantsesez) Hizkuntza Trataera Bateratua delako programaren barnean daudenez, proiektu honek landutako jarduerak beste guztietan burutzea behar du. Unitate hauek osasuna, elikadura ohiturak eta eguneroko bizimodu dute adatz tematikoa.
Aukeratutako testu tipoa argudio testua da eta hizkuntza bakoitzeko azken ekoizpena testu mota honetan oinarritzen da.
Frantsesez eta ingelesezko kasuan eguncakari baten zuzendariari bidali behar zaion gutuna da.
Euskara kasuan mahai-ingurua da eta partaide bakoitzak rol ezberdin bat defendatu beharko du (dieta mediterraneoa, anorexia jasotzen duen pertsona bat, lodikote bat ..) eta horretarako gaztelaniazko blogean agertu diren datuak erabili behar dituzte.
Gaztelaniaz iritzizko artikulo bat idatzi behar dute iturri ezberdinak eta egindako inkestak erabiliz.
Hizkuntza komunikaziorako gaitasuna garatzen da ( HTBko proiektuan suposatzen den bezala) jarduera guztietan, askotariko testuak komunikazio-egoera berezietara ulertzeko eta sortzeko ahalmenaren bidez, hizkuntzari buruzko hausnarketa-prozesuen bidez … Gaitasu hau bezala eta hartutako gaia dela eta, gizarterako eta herritartasunerako gaitasuna oso garrantzi handikoa da erantzunkizunak bereganatzeari, beste pertsonei sortzen zaien errespetuari eta elkarrizketan aritzeari begira.
Honez gain, jarduerak lantzeak web bidez suposatzen du informazioa eskuratzeko, aukeratzeko eta ulertzeko estrategiak ezberdinak erabiltzea, gero testuen ekoizpenean erabiltzeko. Kasu honetan teknologia digitala erabiltzeko gaitasuna garatzen ari gara.
Gaztelaniazko blogean matematikarako gaitasuna latzen da inkesten datuak interpretzean.
Hemen lan egindako proietu guztiak osasuna eta lan ohiturak lantzen dute eta bizimodu ezberdinen ondorioak aztertzen eta epaitzen dira, hori dela eta, zientzia-, teknologia- eta osasun-kulturarako gaitasuna lantzen ari da.
Ikasten ikasteko eta norberaren automomia sekuentziak lantzean garatzen da, lan kooperatibo, elkartrukateta komunikatibo eta norberaren hausnaketa lanaren metodologiaren ardatzak dira.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

%d bloggers like this: